How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Stoffenbeurs of UWYH

Ik kwam er trouwens achter dat de stoffenbeurs vrijdag 16 oktober weer in Etten-Leur is. Lekker een dagje shoppen zonder al te veel sjouwwerk want het is op loopafstand voor mij. En aangezien ze er van 9:30 tot 16:30 staan heb ik volop de tijd hihi
*******
Iemand zin om samen een bakkie te doen voor of na afloop??
*******



Dus in het kader van de UWYH zal ik even flink door gaan naaien zodat ik lekker winterstofjes kan gaan inslaan






Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen :

rietjetoet zei

Eens in mijn agenda duiken... tegen dan moet ik wel wat stof kunnen wegwerken hier denk ik, want de eerste beurs hier in de buurt is de 13de september al, beetje vroeg om zo'n stapel kleiner te maken. hihi

Anoniem zei

Straks wordt het nog een vast gezamelijk uitsapje voor ons, gezellig ;-)

Related Posts with Thumbnails