How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

wat is UWYH ??

Ik krijg vaak de vraag wat is UWYH??
UWYH is de afkorting voor "Use What You Have"
Vertaald betekend het dus "gebruik wat je hebt".



Omdat ik eigenlijk genoeg stofjes heb liggen die nog eens tot een kledingstuk omgetoverd moeten worden probeer ik dus zoveel mogelijk UWYH toe te passen. Alleen als de stoffenbeurs bij mij in de woonplaats wordt gegeven kan ik die natuurlijk niet overslaan hihi



Voor mij beperkt het zich tot stoffenaankoop fournituren zoals bv een bijpassende rits of knoop koop ik wel bij. Maar in de eerste instantie probeer ik ook hier op te UWYH-en.



Je kunt hier natuurlijk ook je hele leven op aan passen.
Zoiets vergt dan wel heel veel creativiteit!



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails