How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Zomerjas

5 mei werd Maud alweer 2 jaar dus had ik de 5006 speciaal voor haar verjaardag nog een keer gemaakt.


Ik kreeg net de foto's toegestuurd via de mail, dus het is voor mij ook de eerste keer dat ik hem aan zie.

Hij had dus best wat smaller gemogen. De laatste keer dat de meiden elkaar hadden gezien waren ze even groot, dus ik had Jessy's maten genomen. Maar dat werkt dus niet meer, jammer genoeg wonen ze net te ver weg om tussendoor te passen. De volgende keer dus eerst even vragen welke maat ze heeft hihi

Hoewel een verassing eigenlijk leuker is......hmmmmm



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails