How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Award

Ik open mijn mail en zie tot mijn grote verbazing dat ik een award heb gekregen




Wat leuk, dank je wel Mippie


Nou zitten er een paar regels aan.

Nu moet ik dus ook de top 10 dingen opschrijven waar ik blij van wordt.

Pffff moet ik weer gaan kiezen, en daar ben ik niet goed in omdat ik heel veel dingen heb waar ik blij van wordt.

Maar goed hier een poging van mijn top 10;




1 Hier hoef ik niet over na te denken want met stip op 1 staat mijn gezin!
2 De gezondheid en het geluk van ons gezin en iedereen om ons heen.
3 Een glimlach op het gezicht van een ander waar ik iets voor doe.
4 Dan mijn lieve vriendin (en haar gezin) helaas woont ze te ver weg.
5 Al mijn lieve gastkindjes waar ik elke keer weer op mag passen.
6 Dan alle mooie tekeningen en andere dingetjes die de kinderen voor mij maken. En dan niet alleen van mijn eigen kids ;-)
7 Alle mensen om mij heen die me op mijn donkere dagen een zonnestraal geven.
8 Mijn hobby's, zowel het naaien als het machinaal borduren, fotograveren en knutselen.
9 Mijn verzamelwoede voor patronen, stofjes maar ook wordt ik enorm blij als ik kijk naar mijn mooie "machine park" Wat een voorrecht heb ik toch om al dit moois te bezitten.
10 Tja waar eigenlijk niet van???



Oefff en nu het moeilijkste deel, geef hem door aan 3 personen. Aarghhhhh..... Lang leve de lootjes trekken want ik heb echt moeite om te kiezen uit zoveel mooie blogs. Dus hopelijk voelt niemand zich gepaseerd, want eigenlijk moet hij doorgegeven worden aan alle bloggers!!


Ik geef deze award door aan Rietje, Isabelle, en Jenny

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking :

Isabelle zei

Dank je wel voor de award!
Groetjes, Isabelle

Related Posts with Thumbnails