How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Gemengde gevoelens

Gisteren plaatste ik een berichtje over de PIF van Josette en vandaag lag het al op de mat. Zo snel is de post hier nog nooit geweest, zouden ze het eindelijk gaan leren?

En wat zat er toch een mooi notitieblokje in, en niet zo maar één.

Kijk zelf maar:





Die gaat hier zeker goed van pas komen. Nu maar hopen dat mijn dochter hem niet inpikt ;-)

Ik zal proberen om de PIF zo snel mogelijk te maken en te versturen naar degene die zich aanmelden.



***********************************



Verder zat er ook een zeer droevige brief bij de post, dus mijn blijdschap veranderde snel.

Ook vanaf deze weg wens ik de familie van Peter heel veel sterkte.

We zijn zeer vereerd dat we zo'n lieve man hebben mogen kennen, en we zullen hem heel erg missen.



Dag lieve Peer, rust zacht !!



Image and video hosting by TinyPic




1 opmerking :

Nicole Claudia zei

Dat is zeker een stapeltje extreme post! Heel veel sterkte aankomende tijd!

Groetjes, Collie

Related Posts with Thumbnails