How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

nog een zomerjas

De vorige jas van 2 weken terug vond ik toch te ruim......
Dus er zat niets anders op dan een nieuwe maken.
Ik twijfelde eerst tussen de blauwe en de rode stof, en ik ben blij met mijn uiteindelijke keuze.
Nu nog een bestemming vinden voor de blauwe ;-)




Zeg nou zelf, deze staat toch veel beter hihi
De andere zal ik dan maar op marktplaats ofzo gaan zetten..



Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking :

Nicole Claudia zei

Hoi Pam, bedankt voor je reactie op welke stof ik kan gebruiken voor een jas. Ik heb alleen ruim meer dan een meter nodig. Jammer. Ik vind deze rode jas wel inderdaad een stuk beter zitten. Hij zit als gegoten en de kleur staat haar super! Gek, hè die andere vond ik toch ook heel mooi, maar deze past gewoon beter bij haar. Ze staat er prachtig op!

Groetjes, Collie

Related Posts with Thumbnails