How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Farbenmix meets Ottobre at the wedding



Omdat de broer van mijn man ging trouwen vroegen hij en zijn verloofde of de meiden bruidsmeisje wilden zijn.

Afgelopen vrijdag 24-06-2011 was hun grote dag.

Hiervoor heb ik 2 op elkaar afgestemde bruidsmeisjesjurkjes gemaakt.
Dat was best een lastige taak gezien het leeftijdsverschil.
Een 12 jarige kan natuurlijk niet een te kinderlijke jurk aan en een 4 jarige niet een te ouderlijke jurk.

Met wat knippen en plakken ben ik tot dit eindresultaat gekomen;



Daarbij hoort natuurlijk ook een goed kapsel en ook dat viel niet mee, maar samen met onze geweldige kapster is ook dit goed geslaagd!


Zo'n trouwdag van je oom is wel heel erg spannend allemaal en uiteindelijk heeft alleen Melissa de taak van het ringen brengen op zich genomen want Jessy durfde niet op dat moment.

Hiervoor moest er natuurlijk ook een ringenkussentje komen.
Ook dit was niet zo 1-2-3 bedacht maar met behulp van Mippie heb ik ook dit kunnen realiseren tot een mooi geheel;


Op deze gezinsfoto zijn ook de blouse van mijn man en mijn shirt te zien zijn die ik voor deze dag had gemaakt.



Tot slot nog een eigenwijs plaatje van mijn grootste trots



Die ik overigens ook zelf gemaakt heb hihi

De foto's zijn uiteraard gemaakt door een topfotograaf!!
Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen :

Joozz zei

Wat een moois heb je gemaakt! Het ziet er super uit allemaal en de kinderen stralen zo heerlijk.
Groetjes, Josette

Kleding Jetje zei

Wow die zien er echt mooi uit! En de kapsels zijn prachtig. Heel moi gedaan.

Groetjes Mariëtte

Mirella zei

echt heel mooi !!
Super mooi dat ringen kussentje ook!!
Maar... de mooiste creatie's zijn toch wel die 3 (b)engeltjes op de foto ;-)

Linda zei

Wat zien jullie er allemaal mooi uit. Om door een ringetje te halen.

Nicole Claudia zei

Wat zien ze er allemaal prachtig uit! Het past allemaal perfect bij elkaar.

Mooie kapsels, zo leuk om te zien!
Ik vind dat ringenkussentje snoezig, heel mooi.

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Hoi!

Wat een mooie plaatjes!
De jurkjes heb je super gemaakt!!!
Ook erg leuk om jou een keer op de foto te zien :-)

Groetjes Menna

Related Posts with Thumbnails