How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Vakantie

Van 20 tot 30 augustus zijn wij lekker naar Porlezza in Italië gegaan. Vlakbij de Zwitserse grens en het was daar wel echt zomerweer. We hebben welgeteld 1 dag "slechter" weer gehad want het was toen licht bewolkt en 26,7 °C plus een paar miezerdruppeltjes!!!
Wat een verschil met toen we terugkwamen brrrrrrr herfst
Uiteraard zijn we ook een dagje naar dé markt in Milaan geweest en ik was stomverbaasd want er was niet 1 stofje te vinden. Flinke tegenslag voor mijn stoffenliefde maar neemt niet weg dat het een prachtige stad was.
Nou kan ik natuurlijk een ellenlang verhaal gaan typen, net zoals de autoreis trouwens pfff maar een collage leek me wat compacter voor op mijn blog.

Het was trouwens wel een opgave om een keuze te maken uit de 794 foto's.....maar ik ben tevré. Hopelijk genieten jullie er zo ook een beetje van ;-)

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails