How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

update

Het wordt hoog tijd om eens te gaan updaten, want ik heb de laatste tijd natuurlijk niet stilgezeten. Op aandringen van een aantal volgers ga ik mijn blog eens hoognodig bijwerken, dank jullie.

De mensen in mijn nabije omgeving weten de reden van mijn achterstand, dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten. Sommige dingen blijven echt privé!!!

Bovendien is dit een blog om vrolijk van te worden en niet een horrorverhaal.

Ik had (en heb nog steeds) een hele hoop dingen aan mijn hoofd. Het was een hele hechtische periode waarbij ik zelfs geen zin had om te naaien. En wederom kan ik je zeggen dat de mensen in mijn nabije omgeving weten dat het dan goed mis is..... Langzaamaan wen ik eraan en komt de zin in mijn hobby's ook weer beetje bij beetje terug. Met behulp van mijn huisarts klim ik uit mijn diepe zwarte dal omhoog. Helaas weet ik dat we er nog lang niet zijn, en dat dit nog een staartje gaat krijgen. Maar therapeutisch naaien lukt me weer, dus we zijn op de goede weg!!

Ik zou dus zeggen hou mijn blog maar in de gaten want ik ga z.s.m. updaten


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails