How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Oeps.............

Uhhmmm...........
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb hier nog een roos 5006 splinternieuw in het kraakplastic zitten



En voordat ik helemaal overstelpt wordt met mailtjes.....

ja ik doe hem weg
Maar................................
er zit 1 voorwaarde aan



Hij gaat naar een nieuwe gelukkige eigenaar die mij een leuke ruil kan bieden.
Mag een ander patroon zijn (hoewel ik me afvraag of dat nog mogelijk is)
of een leuk lapje stof maar je mag zelf ook iets leuks verzinnen

En omdat het de 5006 is geef ik jullie 5 dagen de tijd om een leuke ruil te bedenken. (4 mei dus)
Dan ga ik er een nachtje over slapen............
Op dag 6 laat ik de nieuwe eigenaar iets weten.


(5 mei komt het verlossende woord)




Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking :

*OLLY* zei

Phoe een ruil?
Even denken hoor (kraak, kraak)....ik heb van farbenmix nog een Pellworm liggen, is dat wat?
Groetjes Monique

Related Posts with Thumbnails