How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Borduurmachine............

Die van mij is voor de tigmiljoenste keer terug geweest voor reparatie en weer doet hij het niet zoals het hoort.
Ik geef het op :(

In het nieuwe jaar gaat de dealer voor mij kijken of hij een leuk aanbod kan doen voor een andere machine, en dan gaat deze terug. Hij zei ook al dat de 700 serie een uitgekleed model is maar een beetje te uitgekleed waardoor ze regelmatig terug komen voor onderhoud. Vele malen sneller dan een ander model van Brother.
Wat mij betreft geen Brother meer, ik denk dat het een Janome gaat worden. Ik zal me eens gaan verdiepen op andere modellen, die binnen het budget passen. Want dat is niet zo heel erg ruim omdat ik deze nog niet zo lang heb :(

We zitten te denken aan een Janome....Eens gaan speuren wat deze machines kunnen. Nu maar hopen dat ik al mijn patroontjes nog wel kan gebruiken.....




Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen :

Nicole Claudia zei

Wat vervelend zeg, dat de machine steeds terug moet voor reparatie en het gewoon niet goed wil gaan doen. Hopelijk doet de dealer een mooi bod!! en eentje waarbij je oude patroontjes het ook nog doen...

Groetjes, Collie

Vicky zei

Je kan je patroontjes ook voor Janome gebruiken hoor! op het net kan je gratis ambassador downloaden, daarmee kan je .pes omzetten naar iets anders (.jef)

gr
Vicky

Related Posts with Thumbnails