How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Winterjas

DJ wilde graag een nieuwe jas en zo gezegd zo besteld bij mams.....
O,ja mam.......hij moet wel gaaf zijn hoor......

Jeetje wat is gaaf genoeg voor een 12 jarige????


Ik gokte op harley en lammy koss hij zelf voor dus zo fabriceerde ik deze jas met behulp van wat oude knippies

ennnnnnnnnnnnn...................



.........hij is goedgekeurd fieuwwww


En nu verder met Jessy's jas die begon als zomerjas afgelopen april......

maar door alle vertragingen moet ik hem nu omdopen naar een wintermodel.

De voering is al klaar, dus even doorbijten!! Want het zilveren stofje is een %&^$(# om te naaien!! Dat koop ik dus noooooooit meer hihi




Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen :

Nicole Claudia zei

Ja vanaf een jaar of 11 kan je niet zelf zomaar iets bedenken, dan moet er even goed bedacht en overlegd, c.q. goedgekeurd worden, hahaha, maar het resultaat is prachtig!

Groetjes, Collie

Zita zei

Ik vind hem wel heel stoer!

Die stof heb ik gekocht bij een man, geen idee hoe hij heet ... Hij staat ook op de lapjesmarkt in Utrecht.

Related Posts with Thumbnails