How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Applicatie en zo

Sandra maakt altijd hele leuke velourmotieven die ze op stofjes strijkt voor de presentatie van haar winkeltje, maar ja wat doe je nou met al die leuke lapjes??
Daar maak je natuurlijk een heerlijk dekentje van, en daar heb ik bij mogen helpen;

En mijn dochtertje vond hem ook helemaal geweldig;

Dus nu moet ik dus nog zo'n leuk dekentje maken.......
maar dan voor mijn eigen meis.
Wat een straf he hihi
Eerst maar eens lapjes zoeken op de beurs 3 april!!
*******

Nu maar hopen dat haar dochter hem net zo gaaaaaaaf vind als mama zelf hihi.
En nu nog een bestemming vinden voor mijn gave motiefjes die ik hiermee verdiend heb.
Ben namelijk enorm verwend door Sandra ;-)


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails