How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Carnaval 2009


Mijn dochter was helemaal verliefd op het hoedje dus hebben we een pak gemaakt die bij het hoedje past. Normaal gezien doe je dit andersom maar ja mijn dochter is dan ook enorm eigenwijs hihi.
En mijn zoon wilde eigenlijk een stofjas net zoals alle jongens uit de klas, totdat hij deze tuinbroek zag. Ik heb hem nog even versierd met wat tribals en hij kan gaan met die banaan hihi
En ik moest ze ook nog even gauw schminken in 10 minuten, dat lukt jou wel he mam pffff
Wat in ieder geval wel perfect gelukt is dat dit in het kader van de UWYH is gemaakt ;)


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails