How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

Ik ga op vakantie en ik neem mee..........

Mijn nieuwe naaimachine, stofjes, patroontjes en mijn naaikoffer hihi
Ik heb dus tijdens de koude (-21 brr) uurtjes
lekker bij de open haard zitten naaien.

Dus ja ik geef het toe; Ik ben verslaafd
Zie hier het resultaat van de voorkant;
Ik ben niet helemaal tevreden over de voorzijde,
vind hem een beetje saai ten opzichte van de achterzijde.
Misschien moet ik de broek maar achterstevoren aantrekken hihi
Suggesties zijn welkom ;-)
En de achterkant;


Het patroon is "Wanda" van Farbenmix
Rob was een beetje huiverig toen hij de stofjes zag, want blauw met groen is boerenfatsoen zegt hij altijd. ( is niet negatief bedoeld!!)
Maar nu Jessy de broek aanheeft, is hij nog enthousiaster als ik hihi
Oordeel maar zelf;






Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails