How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again

"getagged"

Ik open mijn mailbox en vind daar een mailtje van Rietje
en ze schreef dat ik was "getagged"

Gewatte?

Ik ben verder gaan lezen en het blijkt het nieuwste spelletje in blogland te zijn: je moet uit je vierde map foto's de vierde foto plaatsten.
Oke dan gaan we op zoek naar mijn vierde map..............
en dan was dit de vierde foto:




Deze foto is genomen op de plek waar wij positief getest hebben van deze kleine meid. Heel bijzonder, zeker als je je bedenkt dat we de hoop hadden opgegeven op nog een klein wondertje na onze *8* sterretjes. We zijn toen op vakantie gegaan naar Weert, en toen bleek ik tot onze grote verbazing overtijd. We hebben toen stiekem een testje gedaan in Budel, op deze plek.
(We waren namelijk op vakantie met familie, en je durft na alle tegenslagen niet meer uitbundig te hopen)
En nu 2,5 jaar later win ik een midweekje weg, precies op het park als toen.
Toeval??
Nee ik geloof dat het zo heeft moeten zijn, zeker nu ook deze foto als 4e in de 4e map staat.
Ons eigen kleine wondertje die al helemaal wijs in de wijde wereld staat.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik aan het eind van elke maand mijn foto's van mijn pc haal dus ik heb er nooit zoveel op staan.
__________________________________________________

En nu moet ik dus op mijn beurt weer 4 andere bloggers "taggen",

Jeetje dat wordt een moeilijke keus.

Er zijn zoveel leuke bloggers, eeeeeeeeeeeeehm.........komt tie;

1 Jetje

2 Sannemuis

3 Marijkeqje

4 Jenny

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking :

kronova zei

Dat een spelletje zo'n "mooi"verhaal opleverde.

groetjes Kronova

Related Posts with Thumbnails