How nice that you came to visit my blog. For even more fun creations you can log on to the followers list. Thanks and maybe I see you again
Sabine van Farbenmix heeft de de BLOG – PARADE bedacht. Je kunt hier alles lezen over dit initiatief en hier vind je de Nederlandse vertaling.

Ik maak hier ook graag gebruik van dus stel ik mezelf even voor zodat ik me hopelijk ook nog aan kan melden voor deze BLOG – PARADE.


Ik ben dus Pam, getrouwd en een trotse moeder van 3 kinderen. Een zoon, van 11, een dochter, van 9 en een dochter van 1.
Ik naai nu een jaar of 7 met heel veel plezier kleding voor de kids. Eerst alleen voor carnaval, maar nu ook voor alledag. Het liefst naai ik meisjeskleding.
Verder naai ik ook geregeld leren slofjes voor in een luiertaart, en frubel ik wat af.


Voor het naaien maak ik gebruik van de patronen van Roos, Bizzkids, Farbenmix, Ottobre en Knippie. De stoffen zijn meestal merkstoffen van Roos, Stenzo, Bizzkids enz.

Soms maak ik ook iets op bestelling dus u mag me altijd mailen. Regelmatig verkoop ik kleding die ik gemaakt heb op Ebay of Marktplaats Ook de gedragen zelfgemaakte kleding van mijn kinderen verkoop ik daar.
Het liefst zou ik ook nog een eigen webwinkeltje willen beginnen, maar ik weet niet of daar wel vraag naar is.

U kunt me dag en nacht
mailen met al uw vragen.
Hier kunt u nog wat de foto's van mijn hobby's bekijken
Sabine von Farbenmix hat das BLOG - PARADE Geist. Sie können lesen Sie alles über diese Initiative und hier sind die niederländische Übersetzung.
Ich bin auch gerne nutzen, damit ich nur für mich selbst so hoffentlich Ich kann mich noch melden Sie sich für dieses Blog - PARADE.
Also ich bin Pam, verheiratet und eine stolze Mutter von 3 Kindern. Ein Sohn, 11, eine Tochter von 9 und einer Tochter, 1. Ich habe jetzt eine Näh-oder 7 Jahren mit viel Spaß Kleidung für die Kinder. Zunächst für Karneval, sondern auch für den Alltag. Ich bevorzuge das Mädchen das Nähen von Kleidung. Ich gehe auch regelmäßig zu lernen Nähen slofjes in einer Windel Kuchen, und was ich frubel aus.
Für das Nähen, das ich nutzen die Muster der Roos, Bizz Kids, Farbenmix, Ottobre und Knippie. Die Stoffe sind in der Regel Marker der Roos, Stenzo, Bizz Kids etc.
Manchmal habe ich etwas zu bestellen, so können Sie jederzeit schreiben Sie mir.
Ich verkaufe regelmäßig Kleidung, die ich über Ebay oder Markt. Die Kleidung getragen Hause von meinen Kindern Ich verkaufe es. Ich hätte auch gern ihr eigenes webwinkeltje, aber ich weiß nicht, ob die Nachfrage vorhanden ist.
Sie können mich Tag und Nacht Mail mit al Ihren Fragen. Hier können Sie einige Fotos von meinen Hobbies gesehen


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails